2013. szeptember 1., vasárnap

5. Díjam!! *-*

Köszönöm a díjat Vanda LoveYa-nak

Szabályok:
1. Írj magadról 11 dolgot.
2. Válaszolj 11 kérdésre.
3. Tegyél fel 11 kérdést.
4. Küldd tovább 11 embernek.

11. Dolog rólam:
- Balkezes vagyok
- Egy iciri picirit várom már a sulit, de csak a barátaim miatt.
- vannak nagyon perverz napjaim, ilyen a mai is.
- Utálom azokat az embereket akik nyomoznak utánam.
- meg akarom nézni a TIU-t moziban.
- nagyon válogatós vagyok a kaja terén.
- álmos vagyok
- remélhetőleg megérem a magyarországi 1D koncertet.
- Ha már megértem, akkor el is megyek
- kék szemem van
- félek a heti öt tesitől

Válaszok:
1. Miért kezdtél el írni?
Nagyon sok fanficet olvastam és be akartam bizonyítani, én is képes vagyok ilyeneket írni.
2. Kedvenc 1D tagod?
Louis.
3. Példaképed?
Demi Lovato és Eleanor Calder.
4. Igazi neved?
Menyhárt Ildikó
5. Hány éves vagy?
14, de októberben betöltöm a 15-öt.
6. Mióta vagy büszke Directioner?
Hát, őszintén megmondom, nem számolom. De kb. azóta amikor megjelent a WMYB klippje. De már az Xfactorban is tetszettek. :)

Kérdések:
1. Szereted a meséket?
2. Mit gondolsz Sophiáról (Liam barátnője) ?
3. Kedvenc állatod?
4. Miért kezdtél el írni?
5. Ez után a blog után tervezel következőt?
6. Mi az a dolog ami nélkül nem tudnál élni?
7. Ha csinálnának rólad egy önéletrajzi finlmet, ki játszana téget?
8. Ha lehetne dolgoznál bálnahangszinkronizálóként? #bocsihülyevagyok
9. Kedvenc időtöltésed?
10. Ha az emberek szomorúak körülötted, akkor felvídítod őket, ha igen hogyan?
11. Melyik számot hallgattad utoljára?

Akiknek küldöm(sorry, de nem 11):

Mask
The Change not always good
Dark turns to light

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése