2013. június 23., vasárnap

Mindenkinek ajánlom figyelmébe!!! + 4. Díjam *-*

Szerintem már hallottatok róla, hogy megszűnik a Google Reader, de aki még nem annak ajánlom figyelmébe : http://noriciisblogdesign.blogspot.hu/2013/06/nagyon-fontos-minden-egyes-bloggernek.html?m=1
Ja, és regisztráljatok bloglovin-on (nem csak bloggerek)!!!
Én már regisztráltam, ITT megtaláltok. Kövessétek be a blogomat. :)

Megkaptam a 4. díjamat Dinától!! :)
Nagyon köszönöm neki!!

1.) Mindenkinek 11 dolgot kell mondania magáról!
2.) A jelölő mindegyik kérdésére válaszolni kell!
3.) 11 kérdést kell feltenni a jelölteknek!
4.) 11 embert meg kell jelölni és linkelni! (Nincs visszaadás/visszajelölés)

1.) 11 dolog rólam:

- imádom a nyarat
- egyszer én leszek Mrs. Tomlinson ( jó lenne )
- kék szemem van
- általában magabiztos vagyok
- örülök, hogy végre vége lett a sulinak
- balkezes vagyok
- álmos vagyok
- imádok utazgatni
- nagyon szeretem a kiscicáimat
- William-nek neveztem el az egyik kiccicát
- el akarok menni egy 1D koncertre

2.) Kérdések:

1. Kedvenc blog?
Sok blogot olvasok/szeretek, nem sorolom fel az összeset. De a legkedvencebb i hate you... Or i love you?
2. Kedvenc énekes / énekesnő?
Louis Tomlinson, Demi Lovato
3. Kedvenc könyv?
Twilight saga, azok közül inkább a Breaking Dawn
4. Kedvenc állat?
Macska, koala.
5. Kedvenc tantárgy?
Olyan nincs. Nem, mondjuk a töri, meg az info.
6. Osztálytárs, akit a legkevésbé bírsz?
Hát név szerint Bence. Szerintem ( és mindenki szerint) az osztály gyökere.

3.) Kérdéseim:

1. Van valamilyen állatod/állataid, ha van neve/ik?
2. Kaja, amit utálsz?
3. Ha egy ellenkező nemű személy lehetnél, ki lennél?
4. Van valami amit szégyelsz az életeddel kapcsolatban?
5. Mióta írsz blogot?
6. Kedvenc filmed?
7. Kedvenc könyved?
8. Milyen zenét hallgatsz?
9. Ha visszautazhatnál a múltba és csak egy dolgot változtathatnál meg az életeden, mi lenne az?
10. Bakancslistád?
11. Van kabalád?

4.) Akikek küldöm:
Fanni S. , Dark Louis
Filoména Oláh , I'm dreamer
Bocsi de másnak nem küldöm tovább.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése